İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (İAÜD)
İAÜD NİSAN 2023
ISSN: 2757-7252
e-ISSN: 2757-7244
Cilt: 15 – Sayı: 2
Araştırma Makaleleri
REKLAMLARDA YARATICILIK VE ÖZGÜNLÜK BAĞLAMINDA REKLAM ETİĞİ: THY’NİN REKLAM FİLMİNİN KARŞILAŞTIRMALI GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ ADVERTISING ETHICS IN THE CONTEXT OF CREATIVITY AND ORIGINALITY IN ADVERTISEMENTS: COMPARATIVE SEMIOTIC ANALYSIS OF THY’S ADVERTISING FILM Birgül ÜSTÜNBAŞ ERDOĞAN |
PDF
|
KAYNAK TEMELLİ YAKLAŞIM ÇERÇEVESİNDE BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ YETKİNLİĞİ VE İŞLETME PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİ THE RELATIONSHIP BETWEEN INFORMATION TECHNOLOGY COMPETENCY AND BUSINESS PERFORMANCE WITHIN THE FRAMEWORK OF RESOURCE-BASED APPROACH Bülent ÖRMECİ Hülya ÖCAL
|
PDF
|
A CONSTRUCTIVIST READING OF STATE MORALITY IN INTERNATIONAL RELATIONS ULUSLARARASI İLİŞKİLERDE DEVLET AHLAKININ KONSTRÜKTİVİST OKUNUŞU Ertuğrul GÖKÇEKUYU |
|
REKLAMDA KADIN İMGESİ, FEMVERTISING BAĞLAMINDA GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ: “MİGROS 8 MART 2022 REKLAM ÖRNEĞİ” THE IMAGE OF WOMEN IN ADVERTISING, A SEMIOTIC ANALYSIS IN THE CONTEXT OF FEMVERTISING: “MIGROS 8 MARCH 2022 ADVERTISING EXAMPLE” İrem AYAN DANACILAR |
|
BİRLEŞMİŞ MİLLETLER ÇOCUK HAKLARI BİLDİRGESİ NAZARINDA İHMAL KAVRAMININ CAPHARNAÜM FİLMİNDEKİ ZAİN KARAKTERİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ AN ANALYSIS OF THE CONCEPT OF NEGLECT IN THE PERSPECTIVE OF THE UNITED NATIONS CONVENTION ON THE RIGHTS OF THE CHILD THROUGH THE CHARACTER OF ZAIN IN THE FILM CAPHARNAÜM Merve GEZEN |
|
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN KURUMSAL İLETİŞİMDE ROLÜ: “SHELL’DE KADIN ENERJİSİ” VAKA İNCELEMESİ
ROLE OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY PROJECTS IN CORPORATE COMMUNICATION: “WOMEN ENERGY AT SHELL” CASE STUDY Nurgül SOYDAŞ Nil ÇOKLUK |
|
İAÜD NİSAN 2023 CİLT 15 SAYI 2 DOI LİSTESİ |