İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (İAÜSBD)
İAÜSBD EKİM 2021
ISSN: 2757-7252
e-ISSN: 2757-7244
Cilt: 13 – Sayı: 4
Araştırma Makaleleri
REKLAMLARDAKİ BABA FİGÜRLERİNİN GELİŞİMSEL AÇIDAN İNCELENMESİ
DEVELOPMENTALLY EXAMINATION OF FATHER FIGURES IN COMMERCIALS Alev ÜSTÜNDAĞ |
|
TÜRKİYE’DE COVİD-19 SONRASI GAZETE MANŞETLERİNİN TİPOGRAFİK VE GÖSTERGEBİLİMSEL YÖNDEN İNCELENMESİ: HÜRRİYET VE MİLLİYET GAZETELERİ ÖRNEĞİ
THE TYPOGRAPHIC AND SEMIOTIC STUDY OF NEWSPAPER HEADLINES IN TURKEY AFTER THE COVID-19: THE EXAMPLE OF HÜRRİYET AND MİLLİYET NEWSPAPERS Eda UYGAN |
|
TÜRKİYE’DE TOPLUMSAL DEĞİŞİM VE GÜLDÜRÜ SİNEMASI
COMEDY CINEMA AND SOCIAL CHANGES IN TURKEY Fatih BAŞARAN Veli BOZTEPE |
|
DEVLET TERÖRİZMİ BAĞLAMINDA TARİHSEL VAKALARIN İÇ VE DIŞ ETKİLERİNİN ANALİZİ: BM GÜVENLİK KONSEYİ ÜYELERİ ÖRNEĞİ
ANALYSIS OF INTERNAL AND EXTERNAL EFFECTS OF HISTORICAL CASES IN THE CONTEXT OF STATE TERRORISM: CASE OF UN SECURITY COUNCIL MEMBERS Muhammed Ali YETGİN Mithat BAŞTUĞ |
|
TRT 1 KANALINDA REKLAM YAYINCILIĞI
ADVERTISING ON TRT 1 CHANNEL Mücahid SAĞLAR |
|
SURİYELİ SIĞINMACILARIN TÜRK BASININDA TEMSİLİ: HABERLER ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR ANALİZ
REPRESENTATION OF SYRIAN REFUGEES IN TURKISH PRESS: A CRITICAL ANALYSIS ON NEWS Tuba LİVBERBER |
|
ÖĞRENCİLERİN YAŞADIKLARI SOSYAL GÖRÜNÜŞ KAYGISI VE ÖZNEL İYİ OLUŞ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
THE RELATIONSHIP BETWEEN EXPERIENCES OF STUDENTS’ SOCIAL APPEARANCE ANXIETY AND PERCEPTIONS OF SUBJECTIVE WELL BEING Venhar KAPLAN Burak POLAT Akif Eren ERTUĞRUL |
|
İAÜSBD EKİM 2021 CİLT 13 SAYI 4 DOI LİSTESİ |