İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (İAÜD)
İAÜD EKİM 2023
ISSN: 2757-7252
e-ISSN: 2757-7244
Cilt: 15 – Sayı: 4
Araştırma Makaleleri
ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEĞİN VE SOSYAL DEĞİŞİMİN OTANTİK LİDER ÜZERİNDE ETKİSİNİ İNCELEMEYE YÖNELİK KURAMSAL ARAŞTIRMA THEORETICAL RESEARCH AIMED AT EXAMINING THE EFFECT OF PERCEIVED ORGANIZATIONAL SUPPORT AND SOCIAL CHANGE ON AUTHENTIC LEADER Betül ÇELİK |
PDF
|
GİYSİ KİRLİLİK ALGISI: KULLANICI DENEYİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA DIRTINESS PERCEPTION OF CLOTHES: A RESEARCH ON USER EXPERIENCES Ahmet ÖZBEK Hüseyin COŞKUN |
PDF
|
6 ŞUBAT DEPREMİ BAĞLAMINDA TÜRK-YUNAN İLİŞKİLERİNİN MEDYAYA YANSIMASI ÜZERİNE BİR İNCELEME AN EXAMINATION ON THE REFLECTION OF TURKISH-GREEK RELATIONS ON THE MEDIA IN THE CONTEXT OF THE 6 FEBRUARY EARTHQUAKE Bilal AKKÖPRÜ Adem TAYAN |
|
Z KUŞAĞININ NOSTALJİ PAZARLAMASINA YAKLAŞIMI GENERATION Z’S APPROACH TO NOSTALGIA MARKETING Eser LEVİ Ayşe Bengi ÖZÇELİK Birce SARIGÜL |
|
POST-TRUTH VE SOSYAL MEDYA İLİŞKİSİNE BİBLİYOMETRİK BİR BAKIŞ A BIBLIOMETRIC VIEW OF POST-TRUTH AND SOCIAL MEDIA RELATIONSHIP Salih TİRYAKİ |
|
DİJİTAL EŞİTSİZLİĞİ ANLAMAK: ERKEN TESPİT VE EYLEM İÇİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ UNDERSTANDING DIGITAL INEQUALITY: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS FOR EARLY DETECTION AND ACTION Selfiye ÖZKAN |
|
AN EXPLORATORY CONTENT ANALYSIS ON BRAND APPEARANCES IN ANIMATION MOVIES ANİMASYON FİLMLERİNDEKİ MARKA GÖRÜNÜMÜNE DAİR KEŞFEDİCİ BİR İÇERİK ANALİZİ Tuna TETİK Öykü TÜRKELİ |
|
İAÜD EKİM 2023 CİLT 15 SAYI 4 DOI LİSTESİ |